Ukrašavanje šećernim preljevom

1

Prosijani šećer u prahu postupno miješajte u glatku smjesu s toliko tekućine da dobijete gusti preljev. Za 200 g prosijanog šećera u prahu potrebno je oko 3 – 4 žlice tekućine.        
Obično se priprema sa sokom od limuna.  
 
Kako biste dobili različite okuse, šećer u prahu može se miješati i s likerom, vinom, čajem, sokom ili mlijekom. Tekućine u boji kao što su crno vino neće šećernom preljevu dati samo aromu, nego će ga obojiti u nježan pastelni ton. Želite li intenzivnije boje, šećerni preljev po želji postupno bojite jestivom bojom.
 
Ako se šećerni preljev miješa s vrućom vodom (iz uputa), nakon sušenja će posebno dobro prianjati i imat će poseban sjaj. 

Privola za praćenje

Bilo bi nam drago da pristanete da mi i naši partneri koristimo kolačiće i slične tehnologije kako bismo saznali na koji način koristite našu mrežnu stranicu. Time biste nam omogućili da bolje razumijemo vaše korisničko ponašanje i sukladno tome prilagodimo našu mrežnu stranicu. Nadalje, mi i naši partneri htjeli bismo koristiti ovakve podatke za kreiranje personaliziranih ponuda na njihovim platformama. Ako ste suglasni, molimo kliknite na „Pristajem“. Za detaljne informacije pogledajte naša pravila o privatnosti. Možete se predomisliti u bilo kojem trenutku.

Nužne značajke

Ovi su nam kolačići i slične tehnologije potrebni za omogućavanje temeljnih funkcionalnosti na našoj mrežnoj stranici. Uključuju, npr. pohranjivanje ovih postavki. Strogo su nužne da vam se onemogući isključivanje ovoga.

Uvijek aktivne
Analitika i personalizacija

Osim toga, htjeli bismo saznati više o načinu na koji koristite našu mrežnu stranicu kako bismo je optimizirali za vas i druge korisnike. S tom namjerom koristimo kolačiće i slične tehnologije koje prate ponašanje korisnika i time nam pomažu da poboljšamo svoju ponudu za vas.

Da

ne

(Re-)Marketing / dijeljenje podataka s trećim stranama

Kako bismo svoje marketinške kampanje prilagodili vašim potrebama prikupljamo podatke o načinu na koji ste došli na našu stranicu i vašoj interakciji s našim oglasima. To nam pomaže ne samo da vam prilagodimo svoje oglase, već i da sadržaj učinimo boljim za vas. I naši marketinški partneri koriste te informacije za vlastite svrhe, npr. za personalizaciju vašeg računa ili profila na svojoj platformi.

Da

ne