O Dr. Oetkeru

Povjerenje, stabilnost i vjerodostojnost su izuzetno važni faktori u obiteljskom  poduzeću Dr. Oetker. Gotovi svi potrošači – u Njemačkoj ih je oko 97 posto – poznaju ovaj brend i imaju veliko povjerenje u njega. U više navrata su neovisne i reprezentativne ankete pokazale da Dr. Oetker zauzima vodeće mjesto među njemačkim prehrambenim brendovima te da se i na međunarodnom planu ubraja i prehrambene brendove koji uživaju najveće povjerenje. To je rezultat povjerljivog i stabilnog ophođenja s tim brendom i njegovim potrošačima tijekom više od 100 godina. 

Privola za praćenje

Bilo bi nam drago da pristanete da mi i naši partneri koristimo kolačiće i slične tehnologije kako bismo saznali na koji način koristite našu mrežnu stranicu. Time biste nam omogućili da bolje razumijemo vaše korisničko ponašanje i sukladno tome prilagodimo našu mrežnu stranicu. Nadalje, mi i naši partneri htjeli bismo koristiti ovakve podatke za kreiranje personaliziranih ponuda na njihovim platformama. Ako ste suglasni, molimo kliknite na „Pristajem“. Za detaljne informacije pogledajte naša pravila o privatnosti. Možete se predomisliti u bilo kojem trenutku.

Nužne značajke

Ovi su nam kolačići i slične tehnologije potrebni za omogućavanje temeljnih funkcionalnosti na našoj mrežnoj stranici. Uključuju, npr. pohranjivanje ovih postavki. Strogo su nužne da vam se onemogući isključivanje ovoga.

Uvijek aktivne

Analitika i personalizacija

Osim toga, htjeli bismo saznati više o načinu na koji koristite našu mrežnu stranicu kako bismo je optimizirali za vas i druge korisnike. S tom namjerom koristimo kolačiće i slične tehnologije koje prate ponašanje korisnika i time nam pomažu da poboljšamo svoju ponudu za vas.

Da

ne

(Re-)Marketing / dijeljenje podataka s trećim stranama

Kako bismo svoje marketinške kampanje prilagodili vašim potrebama prikupljamo podatke o načinu na koji ste došli na našu stranicu i vašoj interakciji s našim oglasima. To nam pomaže ne samo da vam prilagodimo svoje oglase, već i da sadržaj učinimo boljim za vas. I naši marketinški partneri koriste te informacije za vlastite svrhe, npr. za personalizaciju vašeg računa ili profila na svojoj platformi.

Da

ne