Povjerenje, stabilnost i vjerodostojnost su izuzetno važni faktori u obiteljskom poduzeću Dr. Oetker. Gotovi svi potrošači – u Njemačkoj ih je oko 97 posto – poznaju ovaj brend i imaju veliko povjerenje u njega. U više navrata su neovisne i reprezentativne ankete pokazale da Dr. Oetker zauzima vodeće mjesto među njemačkim prehrambenim brendovima te da se i na međunarodnom planu ubraja i prehrambene brendove koji uživaju najveće povjerenje. To je rezultat povjerljivog i stabilnog ophođenja s tim brendom i njegovim potrošačima tijekom više od 100 godina.
Bilo bi nam drago da pristanete da mi i naši partneri koristimo kolačiće i slične tehnologije kako bismo saznali na koji način koristite našu mrežnu stranicu. Time biste nam omogućili da bolje razumijemo vaše korisničko ponašanje i sukladno tome prilagodimo našu mrežnu stranicu. Nadalje, mi i naši partneri htjeli bismo koristiti ovakve podatke za kreiranje personaliziranih ponuda na njihovim platformama. Ako ste suglasni, molimo kliknite na „Pristajem“. Za detaljne informacije pogledajte naša pravila o privatnosti. Možete se predomisliti u bilo kojem trenutku.
Ovi su nam kolačići i slične tehnologije potrebni za omogućavanje temeljnih funkcionalnosti na našoj mrežnoj stranici. Uključuju, npr. pohranjivanje ovih postavki. Strogo su nužne da vam se onemogući isključivanje ovoga.
Osim toga, htjeli bismo saznati više o načinu na koji koristite našu mrežnu stranicu kako bismo je optimizirali za vas i druge korisnike. S tom namjerom koristimo kolačiće i slične tehnologije koje prate ponašanje korisnika i time nam pomažu da poboljšamo svoju ponudu za vas.
Da
ne
Kako bismo svoje marketinške kampanje prilagodili vašim potrebama prikupljamo podatke o načinu na koji ste došli na našu stranicu i vašoj interakciji s našim oglasima. To nam pomaže ne samo da vam prilagodimo svoje oglase, već i da sadržaj učinimo boljim za vas. I naši marketinški partneri koriste te informacije za vlastite svrhe, npr. za personalizaciju vašeg računa ili profila na svojoj platformi.
Da
ne