Organizacija za usklađenost / Sustav za zviždače

Etičko i zakonito ponašanje glavni je prioritet Oetker grupe u njezinim poslovnim aktivnostima i u odnosima sa svim poslovnim partnerima i kupcima. Zbog snažnog međunarodnog rasta Oetker grupe i sve većih zakonskih zahtjeva, tema Usklađenosti postaje sve važnija. Stoga je razvijen Sustav upravljanja usklađenošću za cijelu Oetker grupu.


U okviru tog sustava, uspostavljena je Organizacija za usklađenost čiji Službenici za usklađenost stoje na raspolaganju, kao neutralne i neovisne kontakt osobe, za sva pitanja u svezi s temom Usklađenosti.


Nadalje, Oetker grupa je uspostavila postupak za zviždače koji omogućuje pojedincima, društvima i drugim organizacijama prijaviti kršenja primjenjivih zakona (npr. mito, prijevara, kršenje ljudskih prava i propisa o zaštiti okoliša), internih smjernica Oetker grupe (npr. Kodeksa ponašanja) ili Kodeksa ponašanja za dobavljače Oetker grupe, odnosno zabrinutost u svezi potencijalnog ili stvarnog kršenja tih propisa.


Ako imate bilo kakve informacije o mogućim kršenjima zakona u svezi društva iz Oetker grupe, na raspolaganju su vam različiti načini kako nam možete dostaviti te informacije, također i potpuno anonimno putem našeg Sustava dežurnog telefona za usklađenost.

 

Dostupni su sljedeći kanali za prijavljivanje:
o    Dežurni telefon za usklađenost Oetker grupe – ostavljanje anonimne poruke
https://coho.oetker-group.com

o    Prijava putem el. pošte Organizaciji za usklađenost Oetker grupe

mailto: compliance@oetker-group.com

o    Prijava slanjem pisma na adresu
      Dr. August Oetker KG
      Corporate Compliance Committee
      Lutterstraße 14
      33617 Bielefeld
      Njemačka

o    Prijava telefonom putem (besplatnog) telefona, ostavljanjem glasovne poruke

o    Prijave zaposlenika upravi Oetker grupe, nadzorniku, Službeniku za usklađenost (grupe) ili drugoj imenovanoj kontakt osobi za određenu podružnicu (npr. tijekom privatnog razgovora).

 


Pažljivo ćemo istražiti predmet i poduzeti potrebne mjere.

U okviru poslovnika, definirali smo interne odgovornosti i postupanje s aluzijama i pritužbama.

 

Privola za praćenje

Bilo bi nam drago da pristanete da mi i naši partneri koristimo kolačiće i slične tehnologije kako bismo saznali na koji način koristite našu mrežnu stranicu. Time biste nam omogućili da bolje razumijemo vaše korisničko ponašanje i sukladno tome prilagodimo našu mrežnu stranicu. Nadalje, mi i naši partneri htjeli bismo koristiti ovakve podatke za kreiranje personaliziranih ponuda na njihovim platformama. Ako ste suglasni, molimo kliknite na „Pristajem“. Za detaljne informacije pogledajte naša pravila o privatnosti. Možete se predomisliti u bilo kojem trenutku.

Nužne značajke

Ovi su nam kolačići i slične tehnologije potrebni za omogućavanje temeljnih funkcionalnosti na našoj mrežnoj stranici. Uključuju, npr. pohranjivanje ovih postavki. Strogo su nužne da vam se onemogući isključivanje ovoga.

Uvijek aktivne
Analitika i personalizacija

Osim toga, htjeli bismo saznati više o načinu na koji koristite našu mrežnu stranicu kako bismo je optimizirali za vas i druge korisnike. S tom namjerom koristimo kolačiće i slične tehnologije koje prate ponašanje korisnika i time nam pomažu da poboljšamo svoju ponudu za vas.

Da

ne

(Re-)Marketing / dijeljenje podataka s trećim stranama

Kako bismo svoje marketinške kampanje prilagodili vašim potrebama prikupljamo podatke o načinu na koji ste došli na našu stranicu i vašoj interakciji s našim oglasima. To nam pomaže ne samo da vam prilagodimo svoje oglase, već i da sadržaj učinimo boljim za vas. I naši marketinški partneri koriste te informacije za vlastite svrhe, npr. za personalizaciju vašeg računa ili profila na svojoj platformi.

Da

ne