KOLAČIĆI na DR. OETKER internetskoj stranici

Ova internetska stranica pohranjuje kolačiće na vaša računala kako bi sama internetska stranica bolje funkcionirala i da bismo lakše shvatili na koji način koristite našu internetsku stranicu. Nastavkom uporabe ove internetske stranice (klikom mišem, navigacijom ili listanjem) ili uklanjanjem ove napomene o kolačićima dajete svoj pristanak za primjenu i uporabu kolačića. Za više informacija o kolačićima i njihovom brisanju, pročitajte našu politiku privatnosti.

Ocjenjivanje dobavljača

Radi sprječavanja gubitaka kvalitete ili rizika od gubitka reputacije Dr. Oetker je dodatno uz vlastiti nabavni standard razvio sustav ocjenjivanja dobavljača kako bi ocijenio svoje dobavljače te ih istodobno podržao u njihovom daljnjem razvoju.

Zahtjevni postupci ispitivanja 

Zahtjevnim postupcima ispitivanja se osigurava kvaliteta nabavljenih sirovina i pazi na poštivanje standarda u vezi sa zaštitom okoliša, sigurnosti i društvom.

Pored stalnog ocjenjivanja dobavljača i metoda revizije predstavlja važan instrument. Revizija je postupak na više razina i odvija se prema međunarodno jedinstvenom sustavu. Najprije se provodi vlastito ocjenjivanje dobavljača na temelju upitnika koji su specifični za ovu branši. Oni podvlače  zahtjeve Dr. Oetkera na područjima kvalitete, sigurnosti, zdravlja, okoliša, ljudskih prava, uvjeta rada te antikorupcijskih pravila. Dodatno djelatnici odlaze u posjete na mjesta proizvodnje. Provođenjem intervjua sa sudionicima i pomoću zajedničkog obilaska pogona oni na licu mjesta provjeravaju poštivanje propisanih standarda i sustava upravljanja.

Na kraju uslijeđuje ocjenjivanje revizora. Kad revizija kod dobavljača protekne uspješno, slijede redovni posjeti kod dobavljača. Ukoliko neki dobavljač ne ispunjava tražene zahtjeve, razvije se plan mjera te se određuje vremenski rok u kojem treba provesti poboljšanja. Na taj način se standardi poduzeća etabliraju i kod dobavljača koji ih također provode i osiguravaju njihovo poštivanje.

Ako neki dobavljač ne želi surađivati ili prekrši zakonske odredbe, Dr. Oetker pokreče postupak opomene  i blokira tog dobavljača. U konačnici će poduzeće prekinuti poslovni odnos s takvim dobavljačem.